wtorek, 27 stycznia 2015

心 (serce)

Zabierz hałas
zabierz przyjemności
zabierz brak wolnego czasu
zabierz wolny czas
zabierz to mi się należy
zabierz przekierowywania
zabierz mam swoje potrzeby
zabierz uwielbiam długo spać
zabierz może jutro
zabierz jakoś to będzie
zabierz mam jeszcze czas
zabierz mam do tego prawo
zabierz moje kochane papieroski
zabierz wędrowanie umysłu
zabierz nowe nowe treści
zabierz ludzi cię upewniających
zabierz kompulsywne social media
zabierz swoje kochane seriale
zabierz odsuwanie tej myśli

zabierz nawet jedzenie
zabierz nawet sen
zabierz miły prysznic

nie zabieraj wody, czymś trzeba płakać

Powstanie wolne miejsce. Wielka przestrzeń
Zajrzyj
Spójrz; to twoje serce
twoje własne
otulone ciszą
żadnych oszustw

Jejku, jakie piękne.
Nawet nie wiedziałem
a tu proszę: Serce.
Moje dziecko.

Odwinięte ze szmat
bierze wdech


***